نوشته های مرتبط: چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارت‌آپ اندازه‌گیری کنیم

کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیک‌های ایستا و پویا در پاورپوینت

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۵/ ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیک‌های ایستا و پویا در پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۶ آذر از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی معاونت علمی برای توسعه فناوری فضایی

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۴/ ۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در بخش توسعه فناوری فضایی برای انعقاد قراردادهای جدید برنامه‌ریزی داریم.

سرمایه‌گذاری شرکتی چه تفاوتی با سرمایه‌گذاری خطرپذیر دارد؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۱/ ۱۴ دقیقه

سرمایه‌گذاری خطرپذیر به دایره‌ مجموعه‌هایی که اصل فعالیت‌شان را بر این عمل بنا نموده‌اند و با عنوان VC شناخته می‌شوند، محدود نمی‌شود.

کارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۱/ ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۵ آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه ستاره ایوبی، کارشناس ارشد و مشاور حقوقی کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود.

فون‌پی؛ پلتفرم پرداخت موبایلی

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲/ ۳۳ دقیقه

آکادمی فروش وب‌سایتی علمی در زمینه استارت‌آپ‌هاست. این وب‌سایت در بخش گفت‌وگو با کسب‌وکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ اپلیکیشن فون‌پی رفته است که در ادامه می‌خوانیم.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) چیست؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴/ ۱۰ دقیقه

سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها همواره یکی از مشکل‌ترین و پرریسک‌ترین کارها است.

دیجی‌کالا نکست در استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۵/ ۸ دقیقه

دست‌اندرکاران دیجی‌کالا معتقدند که این شرکت بیشتر از آنکه یک فروشگاه اینترنتی باشد، یک شرکت تکنولوژی است و باید در این راستا برای کشور قدم بردارد. اکنون پلتفرم دیجی‌کالا نکست قصد دارد گام بزرگی برای تحقق این ادعا باشد.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.