نوشته های مرتبط: وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ شماست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

راز موفقیت استارت‌آپ‌های نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کرده‌اند؟ در این مطلب خواهیم خواند.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نوپانا، اخبار و اطلاعیه‌های شما را منتشر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰/ ۱ دقیقه

قابل توجه شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مراکز رشد و پارک‌های علم‌وفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون‌دلاری علی‌بابا در استارت‌آپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

علی‌بابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارت‌آپ «بیگ‌بسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایه‌گذاری کند.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

دیجی‌کالا اولین یونیکورن ایرانی می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۰۰/ ۳ دقیقه

پیش‌بینی می‌شود با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجی‌کالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.