نوشته های مرتبط: پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
استارتآپهایی که چهره فوتبال را عوض کردهاند
در این مطلب به معرفی ۹ استارتآپ میپردازیم که با خلق محصولات و راهکارهای مدرن، قصد تحول در صنعت فوتبال را دارند.
رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکههای اجتماعی کسبوکار شما
استارتآپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن میتوانید شبکههای اجتماعی کسبوکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.
نفرتپراکنی بهوسعت دنیای مجازی
امروزه همزمان با گسترش شبکههای اجتماعی، بستر مناسبی برای اشاعه نظرات افراطی و مبتنی بر نژادپرستی و نفرت فراهم شده است که برطرف شدن این شرایط مستلزم برنامهریزی دقیق جهت مبارزه با این نفرتپراکنی و گسترش خشونت است.
در ماراتن شبکههای اجتماعی، پیشگام باشید
هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکههای اجتماعی شما میشوند بیشتر باشد، راهاندازی استارتآپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.
توانايی خريد ٢٢٢ ميليون يورويی با كدام كسبوكار؟
مبلغ باورنکردنی انتقال نيمار، ستاره بارسلونا به پاریسنژرمن از چه روشهایی تامین شده است؟
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.