نوشته های مرتبط: گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
«اتحادیه کسبوکارهای مجازی»، بسیاری از مشکلات استارتآپها را برطرف میکند
شهرام شاهکار: اتحادیه کسبوکارهای مجازی میتواند بسیاری از مشکلات ما در حوزه قانونگذاری، اخذ مجوز و چالشهایی که با اتحادیههای سنتی داشتیم را رفع کند.
انتظارات استارتآپیها از وزیر جدید ارتباطات
در جریان نشست با محمدجواد آذری جهرمی، نمایندگان تشکلهای حوزه فناوری و استارتآپ، اصلیترین خواستهها و مشکلات فعالان این بخشها را مطرح کردند.
رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکههای اجتماعی کسبوکار شما
استارتآپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن میتوانید شبکههای اجتماعی کسبوکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.
از دنیای گیمرها تا تبلیغات اینترنتی موثر
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
تفکیک تخلف صاحب سرویس و کاربر در پیامرسانها، قانونی شد
امیر خوراکیان: تفکیک مسئولیت صاحب سرویس و کاربر در مقررات پیامرسانها تصویب شد و در صورت وقوع جرم توسط کاربر یک پیامرسان، از همان ابتدا مدیر سرویس مجرم شناخته نمیشود که به تعطیلی کسبوکار منجر شود.
بازی رومیزی زار: در جمعی دوستانه، بازی کنید و بترسید!
در هیاهوی دنیای بازیهای دیجیتال، انجام بازیهایی که یادآور گذشتههاست، کودکی فراموششده ما را زنده میکنند. بازی رومیزی «زار» جدیدترین نوآوری ایرانی در این زمینه است.
پیشنیاز رونق استارتآپها در ایران چیست؟
رونق استارتآپها در ایران، نیازمند فراهم کردن پیشنیازهایی است که در صورت مهیا شدن، به پیشرفت روزافزون کسبوکارهای نوپا در کشور منجر میشوند.
فراهم شدن سرعت تبادل داده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، در برنامه ششم
نصرالله جهانگرد، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، بهبود فضای کسبوکار و توانمندسازی استارتآپها و مشارکت در توسعه محتوا را اولویتهای سازمان فناوری اطلاعات در چهار سال گذشته اعلام کرد.