نوشته های مرتبط: ۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
سرمایهگذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپها آمد
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
DM Talk رویدادی برای آگاهی
DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که میتوان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.
اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسبوکارهای کوچک اقتصادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اقتصادی خبر داد.
سگمنتینو؛ اولین استارتاپ ایرانی که با کاربرد واقعی هوش مصنوعی بنا شده است
پلتفرم سگمنتینو بهعنوان اولین استارتاپ ایرانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ به طور کامل بر پایه هوش مصنوعی بنا شده استارت کارش را زده است.
دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سهشنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجیکالانکست برگزار خواهد شد.
چرا اروپا با وجود برخورداری از توسعهدهندگان بیشتر، استارتاپهای کمتری دارد؟
اروپا بهعنوان پیشگام نوآوری و صنعت فناوری شناخته میشود؛ اما جاهطلبی لازم را برای توسعه اکوسیستم و رقابت با کشورهایی همچون آمریکا و چین ندارد.