نوشته های مرتبط: قابلیتهای نسخه جدید تلگرام
رنگهای غالب و برندهای سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
مشاهده همزمان چندین مسابقه ورزشی با هدست واقعیت افزوده
هدست واقعیت افزوده «تردآی ایکسوان» (ThirdEye X1) به شما این امکان را میدهد تا چندین مسابقه ورزشی را در یک صفحه دیجیتالی تماشا کنید.
نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیشآزمون در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
الکلاسیکو؛ رقابت تکنولوژیها در مسابقه فوتبال!
هر ساله مسابقه ۲ تیم رئالمادرید و بارسلونا عرصه نمایش بهترین فناوریها بوده است؛ امسال نیز از بهترین و جدیدترین تکنولوژیها برای تصویربرداری این دیدار استفاده شد.
از جایگاهسازی برند تا برندینگ مستقل
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هوش مصنوعی، انقلاب بعدی حوزه کسبوکار
هوش مصنوعی غیر از رباتها و فیلمهای پرفروش، چه چیزی را در ذهن شما تداعی میکند؟ آیا میدانستید دنیای کسبوکار، بهزودی توسط این تکنولوژی قبضه میشود؟
اوبر، خودروهای پرنده را به بازار میآورد
خودروهای پرنده دیگر یک رویا نیستند و اوبر به عنوان یکی از بزرگترین سرویسهای حملونقل آنلاین قصد دارد تا در ۳ سال آینده به این حوزه وارد شود.