نوشته های مرتبط: کارآفرین درون خود را با یک ترفند ساده کشف کنید
با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!
مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرفهایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.
آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟
سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.
راهکارهای عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی
در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمرهی خود می شویم که فراموش میکنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشتهایم یا چقدر پیشرفت کردهایم. موفقیت به راحتی بدست نمیآید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.
زمینه سازی برای همکاری استارتآپها برای توزیع میوه شب عید
جلسه مشترک سازمان تعاون روستایی، اداره پست و استارتاپ ها با تسهیل گری مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار میشود
دبیر اجرایی رویداد سامیکس گفت: این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپهای برتر کشور دعوت میکند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برگزار میشود، شرکت کنند و تیمهای برتر در مرحله نهایی به رقابت میپردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.
دو مدل سرمایهگذاری در کسبوکارهای استارتآپی
«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغالزایی داشتهایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایهگذاری روی اسنپ و دیگر شرکتهای «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایهگذاری که در آن از کارآفرین بنیانگذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایهگذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمیداند!
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیدهای است و نقش زیادی در موفقیت کسبوکار شما دارد.