نوشته های مرتبط: درسهایی که باید از استارتآپ شکست خورده آموخت
چترهایی که دیگر سایهبان استارتآپ خود نیستند
فرهنگ نادرستی که استارتآپ اجاره چتر در چین را نابود کرد.
۴۰ درصد از سرمايهگذاریهای كشور باید از طريق صندوقهای خطرپذير تأمين شود
سورنا ستاری: برای توسعه استارتآپها در حوزههای مختلف نياز به سرمايهگذاری داريم و در اين راستا بايد به سمت سرمايهگذاریهای خطرپذير حركت كنيم.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.