نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید.
نگاهی به توپ ویژه جام جهانی روسیه
متخصصان آیرودینامیک عقیده دارند که توپ ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ با نام «تل استار ۱۸» علاوه بر فناوری های پیشرفته نسبت به مدل های قبلی حرکات پایدارتری داشته و فراز و نشیب های بحث برانگیز کمتری خواهد داشت.
بانکها مجاز به راهاندازی صندوق سرمایه گذاری جسورانه شدند
مدیر عامل فرابورس ایران از توافق شفاهی معاونت فناوری ریاست جمهوری با بانک مرکزی برای معاف شدن بانکها در زمینه راهاندازی صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه دارای مجوز از فرابورس خبر داد.
فاکسکان قصد دارد با همکاری شرکتهایی فراتر از اپل، بزرگترین شرکت فناوری چین شود
فاکسکان با تغییر استراتژی و همکاری با شرکتهایی فراتر از اپل، قصد دارد تبدیل به بزرگترین شرکت فناوری چین شود.
کسبوکارها و اسپانسرینگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
چگونه جام جهانی فوتبال علاوه بر علاقهمندان و ورزشکاران، توجه برندها و شرکتهای بزرگ را به خود جلب میکند.