نوشته های مرتبط: مرکز شتابدهی و صندوق سرمایهگذاریهای خطرپذیر ستاد توسعه ICT و فضای مجازی، شرکت ایرانسل و دانشگاه تهران شکل گرفت
۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
روابط عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیتهای مجموعه خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیتها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت میگیرد، در حالی که در روابط عمومی با استفاده از همان شیوهها و با استفاده از ابزارهای رسانهای غیرتجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد میکند.
گوگل از علل شکست استارتآپها میگوید
مدیرعامل سابق گوگل در سخنرانی کارآفرینی لندن در خصوص عوامل شکست استارتاپ و شرکتهای دانش بنیان سخن گفت.
دومین رویداد استارتآپی ایدوکا
دومین رویداد استارتآپی ایدوکا با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان در لرستان برگزار میشود.
رشد صد درصدی تخفیفان در سال جاری و چند سال گذشته
نازنین دانشور، مدیرعامل و بنیانگذار استارتآپ تخفیفان پس از کسب جایزه کارآفرین جوان برتر آسیا-اقیانوسیه، در نشست خبری از تخفیفان و نحوه دریافت جایزه خود گفت.
چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا(IoTWay ۴)
دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری برگزار میگردد.
راهاندازی بیش از ۱۲۰ شرکت دانشبنیان در حوزه سلولهای بنیادی
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: «ایران گوی سبقت را در علوم و فناوری سلولهای بنیادی از دیگر کشورها ربوده و هماکنون در رتبه ۱۴ جهانی در زمینه مقالات علمی این حوزه قرار دارد.»
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
رویداد استارتآپی با موضوع مراقبت و سالمندی برگزار میشود
اولین رویداد تخصصی استارت آپی با موضوع مراقبت و سالمندی در بهمن ماه سال جاری برگزار میشود.