نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!
با بهترین زمان برای تولید محتوا در رسانههای اجتماعی آشنا شوید.
فرهنگسازی در زمینه استارتآپها، اولویت سال آتی
در این نشست رئیس بنیاد ملی نخبگان ایجاد اکوسیستم کارآفرینی را مهمترین زیرساخت نهادینهشدن تفکر دانشبنیان برشمرد.
چرا غولهای سنتی از کسبوکارهای نوپا میترسند
برای موفقیت، شرکتهای بزرگ را تحت نظر داشته باشید اما از آن نترسید.