نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
داراییهای نامشهود، به برند شما قدرت میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هدایای تبلیغاتی، برند شما را محبوب میکنند
همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم و تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حالمان را خوش میکند! همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد.
با روشهای جدید و اثرگذار دنیای تبلیغات آشنا شوید
این روزها، شاهد وجود روشهای گوناگونی برای انتقال پیام از طریق تبلیغات هستیم. در این مطلب با روشهای جدیدی در دنیای تبلیغات آشنا میشوید که در سراسر دنیا بسیار محبوب و اثرگذار هستند.