نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
از سیستم نامگذاری تا بازاریابی تکبهتک
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
سازوکار شرکتهای چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.