نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن
بهعنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسبوکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.
چگونه وبسایت خود را در صدر نتایج جستوجوی گوگل قرار دهیم؟
اگر وبسایت کسبوکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جستوجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.
سرمایهگذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
نشست خبری تاکسییاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.
۴ پله طلایی برای شروع استارتآپ
راهاندازی استارتآپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی میتوان در این مسیر موفق شد.
پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی میشود
مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد میشود.
استارتآپها هفته ای ۸ درصد رشد میکنند
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای رشد می کنند گفت: اکثر این استارت آپ ها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می کنند.
فروشندگان حرفهای چه ویژگیهایی دارند؟
فروشندگان حرفهای برای جذب مشتری و حفظ آنها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارتها و ویژگیهای خاصی باشند.