نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
حمایت قانونی، برگ برنده کسبوکار
هر کسبوکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیهای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسبوکار حمایتهای حقوقی و قانونی اتحادیهها از کسبوکارها به پشتوانهای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاههای حساس ادامه کار دشوار و پیچیده میشود.
پنج قانون تأمین مالی استارتآپها
استارتآپها با این روشها از شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر، تامین سرمایه میکنند.
انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟
یکی از مزایای راهاندازی استارتاپ این است که برای هدایت آن به یک عمر تجربه نیاز نیست اما در عین حال اگر از مشاوره یک رهبر مجرب هم بینصیب باشد، ممکن است با تصمیمی اشتباه به نقطه پایان برسد. با توجه به این مساله ترجیح میدهید تیم رهبری را از افراد درون استارتاپ انتخاب کنید یا از کسانی که در شکل گیری آن نقش نداشتهاند کمک بگیرید؟
از حمایتهای ظاهری تا سنگاندازیهای واقعی در کار استارتاپها
در سالهایی نهچندان دور، انجام کارهای ساده به آسانی حالا نبود. کسی فکرش را نمیکرد روزی، اهمیت ندارد در تهران باشی یا در دورافتادهترین روستاها، اهمیتی ندارد برای خانهات مبل و یخچال بخواهی یا برای تراکتورت چرخ یا گاو و گوسفند برای مزرعهات؛ همه چیز با یک سرچ ساده اینترنتی برایت مهیاست.
بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
سرمایهگذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپها آمد
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسبوکارهای کوچک اقتصادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اقتصادی خبر داد.