نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
رونق کسبوکارهای نوین روستایی با همگرایی حاصل میشود
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: رونق استارتآپ ها و کسب و کارهای نوین و ایده های خلاقانه در روستاها و درآمدزایی آن از مسیر همگرایی و تشکیل سمن های منسجم میگذرد.
کاربران را مجذوب وبسایت خود کنید
لازمه فراری ندادن کاربر و یا خریدار محصول شما، ایجاد تجربهای شیرین و خوشایند است که تنها در صورت حضور طراح سایت خبره اتفاق میافتد. در این مقاله قصد داریم شما را با UI و UX تا حدودی آشنا کنیم.
چند درصد فضای کسبوکار در اختیار کارآفرینان است؟
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیم درصد از کل فضای کسب و کار دراختیار کارآفرینان است که این میزان ۳۸ درصد بازار اشتغال را به خود اختصاص داده است.
روش کایزن؛ کلید موفقیت رقابتی ژاپن
ژاپنیها به افرادی سختکوش، پر تلاش و علاقهمند شهرت دارند اما این فرهنگ رفتاری از کجا میآید؟
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
حضور موفق زنان در حوزه کسبوکارهای اینترنتی
در این مطلب با چهار بانوی خلاق، ایدهپرداز و کارآفرین اکوسیستم استارتآپی ایران آشنا خواهید شد.