نوشته های مرتبط: از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
تغییر نگاه از ثمرههای استارتآپهای حوزه کشاورزی است
معاون جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استارتآپهای حوزه کشاورزی به تغییر نگاه و تغییر فرآیندها به شدت کمک کند.
راهآهن مستعد ورود استارتآپها است
مشاور مدیر عامل راهآهن: استارتآپها شرکتهایی هستند که بهصورت «چابک با پرسنل کمتر و استفاده از فناوری IT» وارد یک صنعت میشوند و سعی میکنند مشکلات صنعت را از راههای نوین حل کنند.
نوآوری کسب و کارهای دانشبنیان زمینهساز رونق صنایع می شود
معاون علمی و فناوری رئیسجمهوری گفت: نوآوری و پویایی شرکتهای دانشبنیان و استارتاپها میتواند با ورود به صنایع بزرگی همچون خودروسازی، زمینه رونق و بهبود این صنایع را به دنبال داشته باشد.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
ویژگیهای مهم سیستم رسیدگی به شکایتهای مشتریان چیست؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.