نوشته های مرتبط: از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.

یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

از نظر مدیران شرکت‌های بزرگ، یک کارمند خوب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵/ ۵ دقیقه

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نشست مشترک کارآفرینان بخش خصوصی ،مجلس و دولت

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰/ ۳ دقیقه

کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی کشور، پنج شنبه همین هفته گردهم می‌آیند.

لزوم حرکت جامعه به سمت استارت‌آپی شدن

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶/ ۹ دقیقه

تا چندسال پیش واژه «استارت‌آپ» برای بسیاری واژه‌ای غریب بود، ولی امروز که از تاکسی‌های اینترنتی، سفارش غذا به‌صورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌کنیم.