نوشته های مرتبط: چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

سرمایه‌گذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی داده‌ها»

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

در حالی که به نظر می‌رسد کیفیت پوشش تلفن‌ همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

دفترکاری که همراه شماست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۰/ ۹ دقیقه

«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما در تهران فراهم می‌کند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بی‌نیاز می‌سازد.

کارمندان، مهره‌های کلیدی کسب‌وکار شما هستند

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزش‌ها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام داده‌اند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک می‌کند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.

شیوه مواجهه با نظرات مخالف را از استیو جابز بیاموزیم

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

تفکر و پس از آن دادن پاسخ مناسب به سوالاتی که شما را به چالش می‌کشند، از مهم‌ترین مهارت‌ها برای برقراری ارتباطات موفق در فضای کسب‌وکار محسوب می‌شود.

یک دست صدا ندارد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵/ ۸ دقیقه

کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.

چگونه در محیط کسب‌وکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

به وجود آوردن حس اعتماد در روابط تجاری، نقش پررنگی در بهبود کسب‌وکار شما دارد. در این مطلب از راه‌های جلب اعتماد دیگران در محیط کسب‌وکار خواهیم گفت.