نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
افرادی که کارآفرین هستند اهل خطرپذیری بوده و همواره ایدههای جدیدی در ذهن خود دارند؛ برای دستیابی به این ۲ ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.
به جای مسدود کردن استارتآپها به بهانههای واهی، به کارآفرینان دلگرمی دهیم
رضا الفتنسب: برخی نهادها بهجای تشویق و حمایت، با برقراری موانع بیشتر و بروکراسیهای طاقتفرسا، مشکلات زیادی در مسیر فعالیت کارآفرینان ایجاد کردهاند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.