نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
مهارت داستاننویسی، از شما کارآفرین بهتری میسازد
آشنایی با اصول داستاننویسی کمک میکند که مهارتهای کارآفرینی تقویت شوند. یک داستان قوی و جالب، مخاطبان را افزایش میدهد و موفقیت کسبوکار را تضمین میکند.
چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
این روزها آزادکاری، از محبوبترین کارهایی است که بهعنوان شغل دوم در نظر گرفته میشود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی میکنیم.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
اهمیت مارکها و جوهره برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
مشتریان وفادار، سکوی پرتاب کسبوکار شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.