نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسبوکارهای کوچک اقتصادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اقتصادی خبر داد.
دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عصر روز سهشنبه ۲۱ آبان در کارخانه نوآوری آزادی، مرکز نوآوری دیجیکالانکست برگزار خواهد شد.
چرا اروپا با وجود برخورداری از توسعهدهندگان بیشتر، استارتاپهای کمتری دارد؟
اروپا بهعنوان پیشگام نوآوری و صنعت فناوری شناخته میشود؛ اما جاهطلبی لازم را برای توسعه اکوسیستم و رقابت با کشورهایی همچون آمریکا و چین ندارد.
نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است
کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسبوکار است.
دانلود رایگان کتاب کاریز فروش
آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمیگویند! (رایگان به مدت محدود)