نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیت‌هایشان توانا باشید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارت‌آپ‌ها هستند

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

احمد انارکی: توسعه بیشتر دانش‌بنیان‌ها، نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های بیشتر توسط دولت و نیز جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.

۴ توصیه برای ایجاد یک کسب‌وکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

چه چیزی یک استارت‌آپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا می‌کند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟

چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالش‌های مدیران تبدیل شده است.

جام رمضان دیجی‌کالا

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.

مطبوعات، چاره‌ای جز استفاده از فضاهای جدید ارتباطی ندارند

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

حسین انتظامی: برای تغییر فضای سنتی و سلیقه‌ای، باید ابتدا از خودمان و نهادهای دولتی آغاز کنیم.