نوشته های مرتبط: چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات میشوند
اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، میتوانید به مذاکرهکننده بهتری تبدیل شوید.
چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
در این مطلب، راهنماییهای کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید شانس خود را برای بهدست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.