نوشته های مرتبط: رسوایی اخیر فیسبوک و مدیریت بحران به شیوه مارک زاکربرگ
راهبران بزرگ چگونه به بحرانها واکنش نشان میدهند؟
مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخهای عجولانه پناه نمیبرد.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانکها گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که بانکها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟
بازاریابی اینترنتی بیمه در کسبوکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا میکند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟
شبکههای اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما
با رشد شبکههای اجتماعی و همهگیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.
کرملین و راز ارتباطش با فیسبوک و توئیتر
اسناد منتشر شده که توسط نیویورک تایمز مورد بررسی قرار گرفتهاند نشان از این دارد که کرملین میلیونها دلار را در اختیار یوری میلنر، میلیاردر روسی قرار داده است تا روی توئیتر و فیسبوک سرمایهگذاری کند.