نوشته های مرتبط: پکیج برنامهریزی به سبک حرفهایها (بخش سوم)
قهرمان صرفهجویی در زمان شوید!
در این گزارش به شش روش برای صرفهجویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهرهوری کاری میپردازیم.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
مدیری سختگیر در استفاده از زمان خود باشید
برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.
نکاتی که باید در مورد نوآوری بدانید
اغلب مردم فکر میکنند که نوآوران بزرگ، نوابغی هستند که بهراحتی زمینهساز پیشرفتی عظیم میشوند؛ اما نوآوری واقعی به این سادگی حاصل نمیشود.