نوشته های مرتبط: برندها چگونه پروژههای خود را مدیریت میکنند؟
چه زمانی سراغ یک استارتآپ برویم؟
قبل از اینکه به یک کسبوکار نوپا بپیوندید، این پنج سؤال را از خود بپرسید.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
در سرمایهگذاری، تیم مهمتر از ایده است
فقدان اطلاعات کافی، از چالشهای اساسی ارزشگذاری استارتآپها است.
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
پنجاه عادت کودکان مستعد کارآفرین شدن
تفاوتهای رفتاری و استعداد افراد، از سنین پایین بروز پیدا میکنند.
در زمینه آیتی، قابلیت درآمدزایی میلیونی داریم
مهدی پازوکی: اقتصاد ایران زمانی شکوفا میشود که با جهان توسعهیافته، در تعامل باشد.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
آغاز به کار رسمی استارتآپ گیگ در اوکلند
اتومبیل را کرایه کنید ولی به محل دریافت بازنگردانید.