نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی تجربه کاربری
غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
راز طراحی برترین وبسایتها چیست؟
با طراحی حرفهای وبسایت خود میتوانید تجربهای لذتبخش و تکرار نشدنی برای کاربر رقم بزنید و احتمال بازدید منظم او را افزایش دهید.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.