نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی تجربه کاربری

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

۷ درس مهم از یک استارت‌آپ شکست‌خورده

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارت‌آپ ناموفق آموزنده نیست.

به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

راه‌اندازی بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسب‌وکار شما دارند.

راز طراحی برترین‌ وب‌سایت‌ها چیست؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰/ ۷ دقیقه

با طراحی حرفه‌ای وب‌سایت خود می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش و تکرار نشدنی برای کاربر رقم بزنید و احتمال بازدید منظم او را افزایش دهید.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان می‌رسانیم.

اصول اولیه طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در قسمت قبلی، باید‌ها و نباید‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری می‌پردازیم.

چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، به نکاتی می‌پردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول‌ می‌شود.