نوشته های مرتبط: آشنایی با سه عنصر تاثیر‌گذار در برندینگ

نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر تاثیرات وعده و تکثیر برند در دنیای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرخه عمر محصول؛ از معرفی تا افول

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاربرد متمایزسازی محصول در ارتقای جایگاه برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

رنگ‌های غالب و برند‌های سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ کار دشواری است و نگهداری از آن در بازار، دشوار‌تر! اما اگر استارت‌آپی سه اصل اساسی بیان‌شده در این مطلب را رعایت کند، به‌راحتی از بازار حذف نمی‌‌شود.

نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیش‌‌آزمون در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.