نوشته های مرتبط: چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.
راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش میدهند
همه ما در طول روز کارهای بسیاری انجام میدهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشتهایم. در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای افزایش بازدهی فردی میپردازیم.
در مواجهه با افرادی که از آنها خوشمان نمیآید، چه کنیم؟
دوری از تمام افرادی که از آنها خوشمان نمیآید، تقریبا کار محالی است؛ از طرف دیگر اغلب ما در طول زندگی با افرادی مواجهیم که ارتباط با آنها اذیتمان میکند؛ راه حل چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.
چگونه در انجام برنامههایمان متعهد باشیم؟
با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامهریزی میکنیم؛ اما این برنامهریزی زیاد دوام نمیآورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد میشویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.
چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیمگیری اشتباه
در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ بهعنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
نشانههای افراد سمی در قرارهای کاری چیست؟
افراد آسیبرسان میتوانند ضررهای زیادی به زندگی و شغل شما وارد کنند؛ اما خوشبختانه مشخصاتی کلی وجود دارد که با پیدا کردن آنها میتوانید «آسیبرسان» بودن افراد در ملاقاتهای کاری را متوجه شوید.