نوشته های مرتبط: نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند

عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.

فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

فروشگاه بزرگ وال‌مارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.

اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

برندهای صنعت فناوری، از دیگر صنایع موجود در دنیا پیشی گرفته‌اند.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.

با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقع‌بینانه به بازار، هیچ کسب‌وکاری به نتیجه نمی‌رسد.

ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمی‌کند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان می‌دهد.

بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای ورود بنگاه‌های اقتصادی به بازار SME، ساده‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است.

باارزش‌ترین استارت‌آپ آسیا

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

ارزش استارت‌آپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب می‌شود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است