نوشته های مرتبط: از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیون‌دلاری دولت کانادا به سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر» را به‌تازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر حوزه استارت‌آپ‌ها، اجرایی شده است.

فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

آنچه در مورد تیم‌های موفق استارت‌آپی باید بدانید

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارت‌آپ‌ها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارت‌آپ موفقی را راه‌اندازی کند.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۲ دقیقه

رضا رحمانی: «شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیانی که در حوزه صنعت طرح‌های نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع می‌شوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است.»

سرانجام کار خرده‌فروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت دوم)

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۲۲ دقیقه

در قسمت دوم بررسی‌ عملکرد خرده‌فروشی‌های سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آن‌ها برای بقا در عصر کنونی تجارت الکترونیک خواهیم داشت.