نوشته های مرتبط: از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
رشد استارت آپهای ژنتیک و پزشکی
رشد شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها محور توسعه فناوریهای ژنتیک و پزشکی است.
از دستیار فروش تا موتور جستوجوی هوشمند مکانهای شهری
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
اهمیت بازبینی و محرمانه بودن اطلاعات در رسیدگی به شکایتهای مشتریان
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
تامین مالی استارتآپها در بورس
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر اقتصاد و دارایی و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (شنبه) تفاهمنامه ای امضا کردند که برپایه آن مدل قانونی برای تامین منابع مالی کسب وکارهای نوپا با استفاده از سرمایه های خرد موجود در کشور شکل می گیرد.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.