نوشته های مرتبط: فینالیست‌های بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران مشخص شدند

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپین‌های زنده‌ شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روش‌های قدرتمند جایگزین هستند.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰/ ۴ دقیقه

برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «كارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام می‌شود.