نوشته های مرتبط: خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال
ایدههای طلایی راهاندازی کسبوکار آنلاین
در این اینفوگرافیک ایدهها و راهکارهایی را مرور خواهیم کرد که برای راهاندازی کسبوکار آنلاین و موفقیت در آن بسیار سودمند هستند.
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.
باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
در این اینفوگرافیک، با باارزشترین برندهای دنیا و کشور آنها آشنا میشوید.
چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفهای باشیم؟
چگونه بر چالشهای بازاریابی در دنیای رسانههای اجتماعی غلبه کنیم؟
بهترین استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین
در این اینفوگرافیک به هفت گام اساسی برای پیدا کردن شغل مناسب در لینکدین و بهترین استفاده از قابلیتهای آن میپردازیم.
تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟