نوشته های مرتبط: موانعی که در مسیر موفقیت شما کمین کردهاند
چرا ترکیب خوشبینی و کارآفرینی برای استارتاپها خطرناک است؟
استارتاپ برای بسیاری از افراد به نماد راهاندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمیکنند. برای مثال شاید در نگاه اول راهاندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوقالعاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.
با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!
مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرفهایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.
آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟
سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.
راهکارهای عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی
در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمرهی خود می شویم که فراموش میکنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشتهایم یا چقدر پیشرفت کردهایم. موفقیت به راحتی بدست نمیآید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیدهای است و نقش زیادی در موفقیت کسبوکار شما دارد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.