نوشته های مرتبط: سرمایهگذاریهای سرآوا، شفاف و واقعی است
گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجیکالا کذب است
دیجی کالا طی بیانیهای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسکها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.
علی فیاض بخش مدیرعامل سرآوا شد
هیات مدیره جدید سرآوا علی فیاض بخش را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرده است.
چیلیوری و ریحون برای رشد دست دوستی دادند
ادغام اپلیکیشنهای چیلیوری و ریحون داستان دو همراه است که زمانی رقیب هم بودند اما از این به بعد تصمیم گرفتهاند تا در کنار یکدیگر باشند.
برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین
براساس آمار، برندهای خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جستوجو میشوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکارهایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟
رکوردشکنی عادل فردوسیپور در شبکه نمایش خانگی
یکشنبه شب اولین ویژه برنامه عادل فردوسیپور با اجرای پژمان جمشیدی از طریق پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی یعنی فیلیمو، نماوا و کافه بازار پخش شد.
۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجیکالا چه گذشت؟
دیجیکالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیدهای از آمار و دادههای گروه دیجیکالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.
ثبات قیمتها در دیجیکالا
ثبات قیمتها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجیکالا به کاربران خود است.
چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
دوره مدیریت تعارض در تیمهای استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.