نوشته های مرتبط: چهارمین دوره مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد
برندهایی که ملکه ذهن مشتریان میشوند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
رویداد استارتآپی «وارونه تکنولوژی بیمه»
رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه» توسط شتابدهنده آواتک با همکاری نوآوردگاه و شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ در محل آمفیتئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق) برگزار خواهد شد.
ایدوکا، اولین رویداد استارتآپی لرستان
نخستین رویداد استارتآپی ایدوکا ( استارتآپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایدهپردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایهگذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندیهای بالقوه استان لرستان، در دانشگاه آزاد واحد خرمآباد برگزار میشود.
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.