نوشته های مرتبط: چهارمین دوره مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد
اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
نوآوری جدید آدیداس در رویداد نوآورانه باشگاه بایرنمونیخ
تیم مورد حمایت آدیداس در رقابتهای نوآورانه هکدیز (HackDays) باشگاه بایرن مونیخ آلمان، رتبه نخست را کسب کرد و حاصل تلاش آنها پلتفرمی برای افزایش تعامل با ورزشدوستان است.
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال
دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینهسازی سایت
کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینهسازی سایت توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.
سومین همایش سالانه «آینده وب و موبایل ایران» برگزار میشود
دهم و یازدهم اسفند ماه ۹۶، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد.
ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران، تمدید شد
استارتآپهای ایرانی تا ۱۵ دیماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.