نوشته های مرتبط: چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
از مرزها عبور کنید و جهانی شوید
براي موفقيت و بقا در بازارهاي رقابتي، استراتژیهای نوین طراحی کنید.
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!
دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک «ابزار» بازاریابی، فقط در صورت بهکارگیری در «جایگاه درست» نتیجه میدهد.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.
رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
مختصری از فعالیت فروشگاههای آنلاین و سایتهای پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران
دورخیز استارتآپی نوکیا
شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را بهدست بیاورد.