نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

ترس از شکست را به موفقیتی قابل‌ توجه تبدیل کنید

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر در مسیر اهداف خود، ترسیده‌اید و به تسلیم شدن فکر می‌کنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگران‌کننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی می‌توان این افراد را به شیوه حرفه‌ای، مدیریت کرد.

حمایت وزیرصنعت از استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵/ ۶ دقیقه

وزیرصنعت،معدن و تجارت گفت:استارت آپ های کشور به زودی در راس تولید کنندگان درآمد و ثروت در اقتصاد ایران جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و به تبلیغات در سایر صنایع کوچک کمک می کنند.

سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳/ ۶ دقیقه

سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیت‌ها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راه‌اندازی استارتاپ با این مشکل مواجه می‌شوند.

نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.