نوشته های مرتبط: فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانسهای هواپیمایی گذاشت؟
فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فینتک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهمتر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین میبرد.
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.
موافقان و مخالفان فیلترینگ فينتکها
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی: استارتآپها خلأ شبکه مویرگی مورد نیاز بانکها را پر میکنند.
باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
در این اینفوگرافیک، با باارزشترین برندهای دنیا و کشور آنها آشنا میشوید.
بررسی موشكافانه فيلترينگ استارتآپهای حوزه فینتک
جمعه ۱۶ تیر ماه در یک اتفاق نادر وبسایت چند استارتآپ فینتکی حوزه پرداخت فیلتر شدند. اما نظر کارشناسان درباره این موج فیلترینگ استارتآپی چیست؟
چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفهای باشیم؟
چگونه بر چالشهای بازاریابی در دنیای رسانههای اجتماعی غلبه کنیم؟