نوشته های مرتبط: اَمبر، استارتآپی برای مراقبت از غلات
کدام استارتآپهای ایرانی به جیتکس ۲۰۱۸ میروند؟
۱۸ تیم استارتآپی ایران که از سوی اتاق بازرگانی تهران برای حضور در رویداد جیتکس ۲۰۱۸ دبی داوری و انتخاب شدند، چمدانهایشان را برای سفر به بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه بستهاند.
استقرار استارتآپ ها و مراکز فناوری در بافت فرسوده تهران
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تهران پتانسیل تبدیل به شهر هوشمند شدن را دارد، گفت: قرار است مناطقی در بافت های فرسوده در اختیار استارت آپ ها و شتاب دهنده قرار گیرد.
واگذاری رایگان ساختمانهای بافت فرسوده به استارتآپها
شهردار تهران از واگذاری ساختمانهای موجود در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به استارتاپها و شرکتهای فناور خبر داد و گفت: این ساختمانها به صورت رایگان در اختیار شرکتها قرار داده میشود و سهم شهرداری بعد از فروش محصولات فناورانه در بازار دریافت خواهد شد.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
استارتآپها آماده اربعین میشوند
رویداد کارآفرینی «نوآوری و اربعین: فرصتهایی با پای پیاده» مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
عزم شرکت مخابرات برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها خبر داد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.