نوشته های مرتبط: تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسبوکار
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
اعتیادآورترکردن بازیهای امروز جهت کسب درآمد بیشتر
موفقیتهای پیدرپی بازی هایی در سبک پابجی ( Player Unknown’s BattleGrounds ) و فورتنایت (Fortnite) روی پلتفرمهای مختلف نظرات را به خود جلب کرد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
گردش مالی ۱۳۰ هزار میلیاردی استارتآپها
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بهبود محیط کسبوکار شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها مهمترین لازمه جهش در شاخصهای جهانی نوآوری است.
خط تلفن هزاران کسبوکار ایرانی قطع شد!
با گذشت نزدیک به 6 ماه اقدام عملی از سوی مسئولان برای تدوین قوانین جدید صورت نگرفت و بار دیگر استارتاپهای ایرانی قربانی شفاف نبودن قوانین در این حوزه شدند.
رقابت استارتآپها در مسابقه اینوتکس پیچ
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری ایران طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاههای تخصصی شهرداری تهران برگزار گردید.
مدیرعاملان جدید باید از چه رفتارهایی پرهیز کنند
مدیرعاملانی که بهتازگی مسئولیت هدایت یک شرکت را به عده گرفتهاند، در معرض اشتباهات متداولی قرار دارند که آنها را موفقیتهای بزرگ بازمیدارد.