نوشته های مرتبط: پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

وظایف مدیرعاملان در سازمان‌ها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی به‌عنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.

چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

روش‌های گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاق‌مدار در سازمان وجود دارد. پیاده‌سازی‌ برخی از این راهکارها دشوار نیست و می‌توان تقریبا آن‌ها را در همه‌ سازمان‌ها به‌کار گرفت.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.