نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.
صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، راه رسیدن به موفقیت استارتآپها هستند
احمد انارکی: توسعه بیشتر دانشبنیانها، نیازمند فراهم کردن زیرساختهای بیشتر توسط دولت و نیز جذب سرمایهگذاران خارجی است.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت دوم)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
جام رمضان دیجیکالا
دیجیکالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.
مطبوعات، چارهای جز استفاده از فضاهای جدید ارتباطی ندارند
حسین انتظامی: برای تغییر فضای سنتی و سلیقهای، باید ابتدا از خودمان و نهادهای دولتی آغاز کنیم.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
آیا مالکین کسبوکار، همگی کارآفریناند؟
میان یک کارآفرین و یک مالک کسبوکار کوچک، تفاوتهایی وجود دارد.