نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
چگونه فرهنگ سازمانی ایجاد کنیم؟
فرهنگ سازمانی واقعی، باید نتیجه تیمی باشد که تشکیل میدهید. همچنین، باید نتیجه ارزشهای واقعی باشد که شرکت شما را به جلو میبرند و زیربنای تصمیمات تجاری شما هستند.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
حفظ کسبوکار خانوادگی، همیشه آسان نیست
در یک کسبوکار خانوادگی، ممکن است روزی فرزندان، خواهان ادامه کسبوکار نباشند و به شغل دیگری روی آورند.
۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
در این مطلب، راهحلهای مناسب و هدفمند استارتآپی در جهت دستیابی به ایدههای برتر و عملیکردن آنها را بررسی میکنیم.
سرمایههای مردمی را به سمت استارتآپها هدایت کنیم
اصغر زارعی: لازم است سرمایههای جامعه، در جهت تولید و فعالیت کسبوکارهای نوپا، توسط صندوقها جذب شده و در اختیار کارآفرینان و استارتآپها قرار گیرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.