نوشته های مرتبط: اهمیت بازبینی و محرمانه بودن اطلاعات در رسیدگی به شکایتهای مشتریان
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.