نوشته های مرتبط: اهمیت بازبینی و محرمانه بودن اطلاعات در رسیدگی به شکایت‌های مشتریان

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه «کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتاب‌دهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.

به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

راه‌اندازی بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسب‌وکار شما دارند.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.