نوشته های مرتبط: اهمیت بازبینی و محرمانه بودن اطلاعات در رسیدگی به شکایت‌های مشتریان

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

با اتصال نرم‌افزار CRM به وب‌سایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

شما با اتصال نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وب‌سایت خود، می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.