نوشته های مرتبط: چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
گاها به ما یاد دادهاند در زمینه حرفهای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه خوبی نیست. از بهکار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آوردهایم، درباره خود بپرهیزید.
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.
اکوسیستم استارتآپی؛ کیمیای شکست به پیروزی
شناخت اکوسیستم استارتآپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصتهای نوآوری را پرورش میدهد و کشورمان را به موفقیتهای چشمگیری میرساند.
نقشه گنج مدیران اجرایی تازهکار
مدیران اجرایی تازهکار چالشهای بسیاری در مدیریت و همچنین ارتباط با اعضای هیئتمدیره سازمان، پیش رو دارند؛ اما با راهکارهای صحیح میتوانند به آسانی بر این چالشها غلبه کنند.
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
کار کردن در استارتآپی که بنیانگذار آن یک میلیونر بازنشسته است!
هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راهاندازی یک کسبوکار کوچک و سرگرمکردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارتآپ آنها، در کنار ایجاد فرصتها، گاهی اوقات چالشبرانگیز است.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.